Fremragende service og innovation
I kantinen på Carlsberg i Valby, som drives af Kokkenes Køkken, skaber køkkenchef Jonas Schmidt og hans team en frokostoplevelse ud over det sædvanlige.
Vi vil servere måltider, der ikke kun mætter, men overrasker og begejstrer vores gæster
I kantinen på Carlsberg i Valby, som drives af Kokkenes Køkken, skaber køkkenchef Jonas Schmidt og hans team en frokostoplevelse ud over det sædvanlige.
”De høje krav til vores service giver os i køkkenet friheden til at udvikle os kulinarisk og prøve nye ting af. Vi har en ambition om at servere måltider, der ikke kun mætter, men også overrasker og begejstrer vores gæster,” fortæller Jonas. Han og teamet tilbereder hver dag frokost og mødeforplejning til Carlsbergs 400-500 medarbejdere og sætter en ære i at arbejde med sæsonens friske råvarer og en grøn tilgang, som inspirerer til sundere valg.
Sans-konceptet byder på dagens ret fremfor den traditionelle buffet, hvor hver tallerken præsenterer en balanceret kombination af smagsnuancer som sødt, salt, surt og umami – et valg, der giver en markant smagsoplevelse.
Ved siden af frokosten arbejder Jonas og hans team med at tilbyde hjemmelavede convenience-retter, der gør hverdagen nemmere for gæsterne. ”Alle i teamet bidrager med idéer til at forbedre både vores service og bæredygtige initiativer. Samarbejde og et godt arbejdsmiljø sikrer, at vi hver dag kan tilbyde den bedst mulige oplevelse,” forklarer Jonas, der sætter stor pris på sammenholdet i Kokkenes Køkken.
”Vi arbejder sammen for at gøre en forskel for vores gæster, hver dag. Og vi byder alle ind med vores kompetencer for at kunne tilbyde den bedste frokostoplevelse.”